KALİTE POLİTİKASI
Tüm süreçlerde; müşterinin ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak karşılayan bir anlayış içerisinde güvenilir ve aranan firma olmayı;
• Tüm çalışanlarımızda kalite bilincini tesis etmeyi,
• Kalite sistemleri çerçevesinde; tüm çalışanların daha yetkin ve yeteneklerini en üst seviyede kullanabilen kişiler haline gelmeleri için ekip çalışmasına önem vererek kalite düzeyini sürekli yükseltmeyi,
• “Marka Değerlerimiz” in temelinde yatan “Kalite” ye her zaman öncelik vermeyi,
hedefleyerek bu doğrultuda ilerlemeyi ve sektörümüzde lider konumda kalmayı sürdürmeye devam edeceğiz.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI
Sektöründe lider olma vizyonu çerçevesinde, müşterilerimize kesintisiz kaliteli sürdürülebilir hizmet vermek amacıyla üst yönetimin liderlik ve teşviki ile:
• Müşteri memnuniyetine odaklı bir yaklaşımı ana ilkemiz olarak kabul ettiğimizi,
• Müşterilerimizin ihtiyaçlarının beklentilerinin tanınması ve müşterilerimize açık, etkili ve kullanımı kolay şikâyet etme süreci sağlanması,
• Müşterilerimizin sadece şikâyetlerini çözümleyerek değil aynı zamanda beklentilerini de karşılayarak sunulan hizmet kalitesinin üst düzey beklentilere cevap verebilecek seviyeye ulaştırmak için sorumlu olduğumuzu,
• Müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik gelişmeleri takip ederek kalite hedeflerini ve sürekliliğini sağlamayı.
• Şikâyetleri alıp takip ve sonuçlandırma aşamasında, müşteri memnuniyetini önemsemeyi ve sürdürebilmeyi,
• Müşterilerimizin fikirlerine saygı duyduğumuzu, kendilerine adil ve objektif davranılacağını, kişisel bilgilerinin güvende olduğunu (KVKK gereği), haklarının yasalara uygun şekilde korunduğunu,
tarafsız, hesap verebilir, insana ve çevreye saygılı bir şirketten hizmet aldıklarını, taahhüt ederiz.
ÇEVRE POLİTİKASI
Kurumumuzu geleceğe taşımak için faaliyetlerimizi yürütürken; bireylere, topluma ve ülkemize karşı sorumluluklarımız olduğu gibi çevreye karşı da sorumluluklarımız olduğu bilinciyle:
• Tüm çalışanlarının, çevrede yaşayan insanların, hayvan ve bitkilerin sağlık ve güvenliğini garanti altına almak.
• Çevreye saygılı çalışmayı iş yapış biçimi olarak kabul ederek “Sıfır Atık” ı hedeflemek.
• İşimizi en hızlı şekilde yaparken çevre gerekliliklerini de yerine getirmek,
• Ham madde, enerji, yakıt ve su gibi doğal kaynakları mümkün olan en verimli şekilde kullanmak.
• Faaliyetler sonucu oluşan atıkları kontrollü bir şekilde ve özelliklerine uygun olarak uzaklaştırmak, geri dönüşümü mümkün olan atıkların değerlendirilmesini sağlamak.
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ POLİTİKASI
PRIMEGEN tüm faaliyetlerinde insanı en değerli varlığı olarak kabul eder ve daha güvenli ve sağlıklı bir çalışma ortamı yaratarak oluşabilecek her türlü kaybı en aza indirmeyi öncelikli iş hedefi olarak benimser.
• İş Sağlığı ve Güvenliği konuları ile ilgili tüm ulusal kanun ve yönetmeliklere uymak, uluslararası standartlar doğrultusunda hareket etmek.
• Tüm çalışanların katılımı ile tehlikeleri kaynağında kontrol altına alarak, kaza ve hastalıkları en aza indirgemek.
• Çalışma sırasında meydana gelebilecek herhangi bir kaza veya acil durumda maddi ve manevi kayıpları en aza indirecek yöntemler geliştirmek.
• Başarıya ulaşmak ve sürekli gelişim için çalışanları iş sağlığı ve güvenliği konularında eğitmek. İş sağlığı ve güvenliği açısından gerekli donanımı temin etmek.
• Sistematik bir yaklaşımla İş Sağlığı ve İş Güvenliği ile ilgili riskleri kontrol altına almak, sürekli gelişme prensibi ile “İş Sağlığı ve İş Güvenliği” konularında sürekli iyileştirme sağlamak.
BİLGİ GÜVENLİĞİ POLİTİKASI
Bu politika, firmamızdaki bilgi güvenliği ile ilgili tüm faaliyetlere kılavuzluk etmeyi ve alt belgelerin de desteği ile bilgi güvenliği süreçlerini tanımlamayı ve aşağıdaki hususları amaçlamaktadır:
• Kurum stratejisi ve kurumsal hedefleri desteklemek.
• Yasalara, standartlara ve sözleşmelere uyum sağlamak.
• Bilgi sistemleri süreçlerini dokümante etmek, belgelendirmek, kurumsal kültür haline getirmek ve sürekli iyileştirmek.
• Mevcut ve öngörülen bilgi güvenliği süreçlerini, risklerini ve tehdit ortamını yönetmek.
• Çalışanların ve paydaşların bilgi güvenliği farkındalığını yaratmak.
• Bilgilerin ve bilgi sistemlerinin gizliliğini, bütünlüğünü ve kullanılabilirliğini sağlamak.
• Bilgi varlıklarına yönelik riskleri tespit etmek ve sistematik bir şekilde riskleri yönetmek.
• İş süreçlerinde bilgi güvenliğini sağlamak, verilen hizmetlerin kalitesini ve süreçlerin verimliliğini artırmak.
KVKK POLİTİKASI VE ÇEREZ POLİTİKASI
6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nda (“Kanun”) ilgili kişi olarak tanımlanan kişisel veri sahiplerine (bundan sonra “veri sahibi” olarak anılacaktır) Kanun’un 11. maddesinde kişisel verilerinin işlenmesine ilişkin belirli haklar tanınmıştır.
Kanunun 13. maddesinin 1. fıkrası uyarınca; veri sorumlusu olan şirketimize bu haklara ilişkin olarak yapılacak başvuruların yazılı olarak veya “Kişisel Verilerin Korunması Kurulu” (“Kurul”) tarafından belirlenen diğer yöntemlerle tarafımıza iletilmesi gerekmektedir. Bu evrede Yazılı olarak şirketimize yapılacak başvuruların, işbu form kullanılarak; iadeli taahhütlü mektupla, noter kanalıyla, iş bu formun 5070 Sayılı Elektronik İmza Kanunu'nda tanımlı olan “güvenli elektronik imza” ile imzalanarak şirketimizin kayıtlı elektronik posta adresine iletilmesi gerekmektedir.
Bu çerez politikası, müşterilerimiz ve kullanıcılarımızın bağlantı birimlerine kurulan çerez ve benzeri cihazların kullanımı hakkındaki bilgileri içerir. Bazı durumlarda çerez kullanımı kişisel bilgilerin işlenmesini içerebilir, bu nedenle müşterilerimizin ve kullanıcılarımızın kişisel bilgilerinin nasıl kullanıldığı, haklarınızı nasıl kullanabileceğiniz ve bu platforma atıfta bulunmak için kullandığımız terimler (web, uygulama veya fiziki mağaza) hakkında bilgi almak için sitemizden erişebileceğiniz “Gizlilik Politikasını” gözden geçirmenizi tavsiye ederiz.
